Perşembe, Şubat 10

Ohh su gibisi yok anacım!!

   Offf yılın temizliğini yaptım resmen.Sular gelir gelmez kendimi dev bulasıkların yanında buldum.Bi güzel yıkadım heralde bi üc saat gecmistir.Kendi pisliğimde boğuluyordum resmen.Stok da yaptım hani giderse diye.iki kez makinayı calıstırdım camasırlarda bitti.Tezgahın üstünüde çamasir suyuna emanet ettim.Bakterilerin anasını belliyo şimdi.Temizlik deyincede aklıma bi reklam geliyo.
    Basını hatırlamıyorum da surası kalmıs aklımda.Marc vardı hani şu bi delikanlı vardı kaslı falan her eve yetişiyordu ibne.kKarıların fedaisiydi.Sarkısı da şöyleydi.Temizlik ferahlık evlereeeeeee hemde hiç kurulamadan durulamadan marc marc ... Böyle gidiyordu işte.Kimi kandırıyonuz hacılar durulamadan kurulamadanmış.Cif için de aynı şeyi diyordunuz.Beklemiş kupkuru bulaşığı çıkarıyor diye bi boka yaramıyor ki yalancı kapitalist firmalar .Benim emeğimle çıktı kirler siz benim reklamımı yapın abiler ablalar...Her eve lazım misali..Demek ki neymiş;yine işçinin gücü
   İŞÇİSİN SEN SEWA İŞÇİ KAL!!!

1 yorum:

yorumcuklarım